Sunday, December 12, 2010

5 lopear dijual ari ni....

...dah byk ari x update blog ni,sibuk sikit,ari ni 3 ekor arnab lopear dan 2 jantan dh dibeli oleh en yusof dari kepala batas p.p. dh kosong sikit sangkar arnab...ada lg dua ekor lopear betina,tp msh byk anak2 arnab yg masih menyusu termasuk lopear yg dibeli saya dari kak siti lunas,anak2 sebyk 6 ekor semuanya sihat2...
dan saya telah bertemu jodoh dengan sepasang angora yg saya ambil dari kak siti lunas,kaksiti dgn suaminya memang sporting habis...siap tunjuk cara groming,cuma yg saya lupa dimana nk cari pisau groming tu...kna cari juga sbb saya dh ada sepasang angora yg gebu dan bulu yg panjang,sekali tgk mcm teddy bear pn ada...mcm lion head pn ada....apa2 pn tq kak siti lunas.....

No comments:

Total Pageviews

ARNABVILLE

ARNABVILLE

BIASA...

BIASA...

arnabville

Saya baru lagi dalam dunia arnab ni,ingin mengembangkan penternakan ini seperti bloger2 arnab yang sudah berjaya..bantuan dari rakan2 bloger amat saya alukan....