Thursday, May 19, 2011

kawan2 terbaik dan otai2 arnab...

as.salam kepada rakan2 sekelian,masih byk lg arnab di arnab kg lalang yg sedang membesar dan masih baru dalam dunia ni,aku masih lg mengharapkan zuriat dari ea,nzw,mini rex,tb dan lopear dpt dilahirkan kerana masih jauh lg perjalanan aku dlm dunia arnab ni,jenis2 ni mmg belum berhasil,tp nd aku dah branak dan dh ada zuriat pn,setelah sekian lg menanti dan bersabar,akhirnya ada zuriat jg nd aku tu.
dalam aku membesarkan arnab2 aku ni,ramai yg dah membantu dlm nasihat atau pembekalan arnab...diantaranya
1) mak cik yg memberi aku 3 ekor arnab,1 jantan ,2 betina..permulaan kerier aku dlm dunia arnab ni..mulanya timbul minat bela arnab ujung tahun 2009...
2) abang kedai pet di kelang lama kulim,aku ada beli jg kat dia...
3) kak siti changlun,aku beli 3 ekor lop ear...
4) kak siti lunas,yg ni byk sgt,lopear dan angora...
5) fayuma,mini rex 2 ekor..
6) khairi,2 ekor ea,4 ekor nzw.
7) adzrul jitra,nd 2 ekor,tb 2 ekor,1 hl.
8) quraish rabbitry iqbal,8 rex,1 rexa,1 ea.
9) fadzil farm,byk jg dgn dia...
10) abg syed salleh,ambk nd 2 ekor.
ada lg ni tp terlupa...sory aa...

berikut yg membeli arnab dari sy..
1) abang nazri kuala nerang
2) ustaz daud kuala ketil
3) abang azhar,kuala selangor.
4) najmuddin kroh..
5) abang ahmad sg petani.
6) jasmi,bandar putri jaya..
7) abang zaki dr arnab kebun ayyman
8) abang majid kg lalang
9) dan yg terlupa minta maaf
dan masih ramai lg yg sedang dlm proses pembelian,yg dah booking,yg baru dtg ambil.
TERIMA KASIH DIUCAPKAN KEPADA ANDA SEMUA...
DARI ARNAB KG LALANG....

No comments:

Total Pageviews

ARNABVILLE

ARNABVILLE

BIASA...

BIASA...

arnabville

Saya baru lagi dalam dunia arnab ni,ingin mengembangkan penternakan ini seperti bloger2 arnab yang sudah berjaya..bantuan dari rakan2 bloger amat saya alukan....