Friday, July 15, 2011

nipple kit untuk dijual...

 as.salam,kepada yang berminat utk membela arnab yg banyak dan ini salah satu cara terbaik utk memberi arnab2 anda minum,ia bersih,jimat masa,cepat utk dipasang dan murah...harga yang aku tawarkan satu set nipple ni RM5.50/Set....terdiri dari nipple,T dan spring....bagi yg berada jauh bayaran pos akan dikenakan sedikit...sebelum ni aku guna nipple botol mineral,hari2 kena masukkan air,kalau ni nipple set baru ni,jamat masa dan tenaga,cuma kena cari paip air segulung dlm rm15,dan tiub moto yg aku ubahsuai utk disambung pada tong air aku yg aku beli dlm RM19.90 dipasaraya berdekatan....tp aku masih tidak gunakan sepenuhnya lg nipple ni sebab sangkar besi yg sedia ada tidak boleh digunakan tetapi boleh digunakan setelah kita ubahsuai sedikat dgn letakkan jaring kecil pada sangkar....
 set ni telah di pek bagi memudahkan utk pengiriman,tp bg yg membuat pesanan yg byk sy akan pek dgn cara yg lain dan mudah utk anda....buat permulaan saya telah menjual kepada rakan2 terdekat yg membela arnab,ternyata mereka menyatakan amat mudah utk digunakan....berminat boleh hubungi saya....
 nipple set,T,spring.....RM5.50....berminat boleh hubungi saya di no tel 019-5424426(azlan,baling kedah)
contoh nipple kit yg telah saya gunakan di rabbitry saya,amat mudah,jimatkan masa,bersih dan praktikal...terima kasih kepada sesiapa yg membaca blog ni...jumpa lg......

No comments:

Total Pageviews

ARNABVILLE

ARNABVILLE

BIASA...

BIASA...

arnabville

Saya baru lagi dalam dunia arnab ni,ingin mengembangkan penternakan ini seperti bloger2 arnab yang sudah berjaya..bantuan dari rakan2 bloger amat saya alukan....