Tuesday, October 26, 2010

lagi arnab beranak...

pagi ni setelah saya masuk keja tiba2 org umah saya telefon sekor ibu arnab beranak,bila saya balik saya tengok ibu arnab yang saya beli kat kak siti changlun beranak,jenis lopear tp telinga x berapa jatuh sangat,ibu arnab tu beranak 5 ekor,sayangnya sekor telah di sambar dek kucing yang duduk dalam sangkar sebelah,sayang betul...tinggal 4 ekor je,pada mulanya ibu arnab ni saya letak bersama bapa lopear..x sangka plak dia bunting,saya mengesyaki dia nak beranak bila saya tengok ada segumpal bulu dalam mulut,saya merasakannya hendak beranak,saya terus letakkan raga kecemasan sebab saya tidak sediakan kotak beranak lagi untuknya.nasib baik sempat letak raga tu...harap2 anak2 arnab ni boleh hidup....

No comments:

Total Pageviews

ARNABVILLE

ARNABVILLE

BIASA...

BIASA...

arnabville

Saya baru lagi dalam dunia arnab ni,ingin mengembangkan penternakan ini seperti bloger2 arnab yang sudah berjaya..bantuan dari rakan2 bloger amat saya alukan....