Monday, October 25, 2010

nederland dwarf

Pagi ni ibu ND beranak 3 ekor,sayangnya sekor mati,mungkin terkena hentakan kaki ibunya sewaktu saya cuba alihkan anak2 yg jatuh dari kotak beranak,sayangnya.Itu anak sulungnya....setakat ini sekor lopear dan sekor arnab biasa dah beranak.Lopear beranak 7 ekor,sayangnya mati 4 ekor...anak ibu arnab yang biasa beranak 7 ekor,semuanya hidup,saya cuba untuk kacukkan dengan bapa lopear,tak tau lagi rupanya bila besar nanti.
Saya masih menunggu 7 lagi ibu arnab beranak,arnab biasa dan lopear....ada yang telah bekerja keras membina sarang sendiri,bulu2 berselerakan,

No comments:

Total Pageviews

ARNABVILLE

ARNABVILLE

BIASA...

BIASA...

arnabville

Saya baru lagi dalam dunia arnab ni,ingin mengembangkan penternakan ini seperti bloger2 arnab yang sudah berjaya..bantuan dari rakan2 bloger amat saya alukan....