Wednesday, April 13, 2011

berita terbaru...

as.salam,dh 2 minggu tak update bolg,ada jg cerita2 yg sedap didengar.ibu nd aku yg bermasalah tu beranak lg,kali ni 3 ekor anak dia,mcm biasa la di msh tak pandai jg anak dia,tp yg gembirakan aku hari sama nd tu beranak,mix lop aku pn beranak,apa lg trus aku letakkan anak2 nd dengan mix lop tu,tp ada sekor anak nd mati,mungkin kecik sgt,berjuang utk dptkan susu ibu,ada 2 ekor lg,hidup,sihat dan harap dpt membesar dengan baik di samping 4 ekor anak2 mix lop....
aku ada dapat kan sekor lg nd utk dijadikan induk,ambk dgn en azrul dr arnab kg machang,cantik jg,nnt aku updatekan gambar2 semua anak2 nd anak2 mix lop dgn nd terbaru arnab kg lalang....tungguuuuuuuuu.....

No comments:

Total Pageviews

ARNABVILLE

ARNABVILLE

BIASA...

BIASA...

arnabville

Saya baru lagi dalam dunia arnab ni,ingin mengembangkan penternakan ini seperti bloger2 arnab yang sudah berjaya..bantuan dari rakan2 bloger amat saya alukan....