Wednesday, April 20, 2011

lop jantanku...

 as.salam rakan2,ini la satu2nya lop jantan aku yg aku rasa hebat sbb dh byk ibu2 di buntingkan plah lop ni,
 apa pendapat rakan2 blog,walaupn bukan holland lop yg ori,tp ada la sikt2 ciri2 hl,tp aku tak kisah sebab semua ibu2 yg dibuntingkan berjaya hidup dengan baik...
 sebenarnya aku nk trai ambil gambar macam org2 lain ambil sbb bila dia ddk,cantik sgt,tp apa kan daya 1/2 jam aku tunggu nak snap gambar tu,tp tak berjaya...

 ni salah sekor anaknya,dh iras2 bapa lop tu,aku rasa yg ni betina,kalau betina boleh buat induk nnt,sbb induk aku ada sekor je....
usianya baru 2minggu,ada 4 ekor,2 broken color,2 lagi tort,aku rasa la....

2 comments:

Mat Pizza said...

bro cuba hang alaih kapet ...kot 2 boleh posing macm hang nak tu...ha ha

Azlan Baharom said...

wei mat,aku nk order nestbox blh?

Total Pageviews

ARNABVILLE

ARNABVILLE

BIASA...

BIASA...

arnabville

Saya baru lagi dalam dunia arnab ni,ingin mengembangkan penternakan ini seperti bloger2 arnab yang sudah berjaya..bantuan dari rakan2 bloger amat saya alukan....